poniedziałek, 27 czerwca 2016

Konkurs!

Na szczęście udało mi się wyrobić :) Już mi się wydawało,że nie dam rady rozpocząć dziś konkursu... ale udało się!


Jest godzina 22:06 żadne z dzieci nie śpi na szczęście opanowałam je na tyle, że mogę skrobnąć kilka słów.

Ruszamy z konkursem!!!






Podoba się króliczek? :)
 A to tylko nagroda pocieszenia! :) 


Tym razem konkurs nie będzie polegał na "lubię" i " udostępniam" ale rozpoczynamy konkurs kreatywny!!!

Nagrodą główną będzie:

 Maskotka wykonana według Waszego rysunku!!!

Waszym zadaniem jest narysowanie wymarzonej zabawki, właściwie konkurs dedykowany jest dla dzieci, no chyba, że ktoś z Was  dorosłych ma ochotę wykonać rysunek :) 

 Być może zabawka trafi właśnie do ciebie!

Mam nadzieję że będzie dużo chętnych bo przewidziałam również nagrody dodatkowe:

trzy breloczki z królikiem!






Z rana bierzcie kredki, farbki, wycinanki i twórzcie!
 Mam nadzieję, że każdy z Was zdąży wysłać swoją pracę :)  Pracę dodajemy w wiadomości prywatnej na Facebooku!  Wierzę, że konkurs Wam się podoba i licznie weźmiecie w nim udział!

Zapraszam....

Czas start!


Regulamin  konkursu:
1. Organizatorem konkursu jest TymoNelka
2. Zadaniem konkursowym jest: 
       - Rysunek wymarzonej zabawki (technika dowolna- ja poproszę tylko zdjęcie :) ) 
       - Polubić naszą stronkę na facebooku ----> TymoNelka
       - Polubić i udostępnić post konkursowy
       - Zaprosić minimum 3 osoby (poprzez ich oznaczenie)
       - Będzie fajnie jeśli zaobserwujesz bloga ;) 
3. Konkurs trwa od 27.06-27.07.2016 do godziny 23:59
4. Wyłonienie zwycięzcy nastąpi do 7 dni po zakończeniu konkursu
5. Na realizację nagrody potrzebuję około 10-14 dni roboczych!
6. Uczestnik konkursu wyraża zgodę na publikację przez organizatora imienia i nazwiska na blogu organizatora oraz na jego profilu w serwisie Facebook, zgodnie z danymi wskazanymi w nazwie profilu Uczestnika w serwisie Facebook
7. Udział w konkursie oznacza akceptację niniejszego regulaminu przez Uczestnika.
8. Konkurs nie jest w żaden sposób sponsorowany, popierany, przeprowadzany przez serwis Facebook ani z nim związany. Uczestnik przekazuje swoje dane organizatorowi, a nie serwis Facebook. 
9. Wysyłka nagrody na mój koszt tylko na terenie kraju. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz