piątek, 25 września 2015

Sałatka

Kto chętny na makaronową sałatkę? ;)

Czasu niewiele, mężuś ciągle w pracy, a ja miałam ochotę na coś dobrego ;) Coś co można zapakować lubemu w pojemniczek by umilić mu pracusię ;) Weekend się zaczyna więc będzie też idealnym dodatkiem na spotkania z przyjaciółmi!

Sałatka z makaronem!



Co potrzeba?

- opakowanie makaronu drobnego - u mnie były to gwiazdeczki,
-2-3 ząbki czosnku,
-2 zielone ogórki,
-30-40 dkg szynki konserwowej
-puszka kukurydzy,
-2 łyżki majonezu
-sól pieprz do smaku
-opcjonalnie można tez dodać pęczek posiekanej zielonej pietruszki lub szczypiorku - ja oczywiście zapomniałam kupić, a później jakoś się nie złożyło, żeby dorzucić ;)



Makaron ugotować ,odcedzić zostawić do ostygnięcia, często mieszając by nie zrobiła się jedna wielka klucha ;) Ogórki i szynkę pokroić w  kostkę, czosnek przepuścić przez praskę, kukurydze odsączyć, przyprawić, wszystko wymieszać i tadaaam ;) hi hi:) Pyszna sałatka gotowa!




Przepis można modyfikować np. dodać musztardę, jajka lub np. kiszonego ogórka, czerwoną paprykę lub inne dowolne składniki!

Po raz kolejny życzę smacznego :) 
Joasia K!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz