niedziela, 31 stycznia 2016

Fajna zabawa!

Ha! 

Zapomniałam Wam się pochwalić hitem ostatnich dni!

 Znacie ciecz nienewtonowską?


Nie? 

 Koniecznie to zmieńcie!

 Ja się nasłuchałam, naczytałam ale nie dowierzałam...

 Ostatnio z racji tego, że Tymek siedział w domku postanowiłam ją wypróbować i wiecie co?

WOW!!!

 Sama nie mogłam się od niej oderwać :)

Taka prosta rzecz/ ciecz a ile radości!

 Nela siedziała z łyżką i beblała ;)

 Miałam ich z główki na ponad 2 h i baaaaaaardzo chętnie do tego wracają!

 Nawet sprzątanie po tym okazało się być zabawnie łatwe (wyschnięte wystarczy zamieść miotłą) !


 Halo halo!

 Ale co, ale jak?

 Że niby z czego to się robi?

 Banał!

 0,5 kg mączki ziemniaczanej

 0,5 litra wody.

 i już.

 Szybko, fajnie i tanio :)

 U nas 3 dzień zabawy i wszystko super ;)

Jedyne co to dolewam troszkę wody :)

 Żeby było ciekawiej można dodać barwnika spożywczego i to jest dopiero zabawa, kiedy te barwy się mieszają! u Nas była to po prostu kurkuma!

Szał ciał, koniec z nudą!

Pa!

ps. wybaczcie brak fotek, ale jak mi Nelcia zacyckała telefon na śmierć to nie bardzo jest czym na szybko fotki pstrykać......

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz