poniedziałek, 4 stycznia 2016

Noworoczne postanowienia

Bry ;) 
U nas czasu ciągle brak na cokolwiek ;) 
Byłam na inwenturach w 2 sklepach wiec odpoczęłam od dzieci, pobyłam miedzy ludźmi i powiem Wam, że nawet taka praca w dobrym towarzystwie działa cuda :) 


Nieważne, że człowiek nie wyspany chodzi bo jakby nie było zawaliłam 3 nocki ;) a później z tym odsypianiem też średnio było... Ale jeśli
 cały rok będzie tak obfity w śmiech i dobry humor to ja poproszę <3

i jeszcze Nowy Rok przywitał Nas śniegiem a to musi być zwiastun czegoś dobrego :)

W związku z tym, że moje postanowienia Noworoczne nigdy się nie spelniaja, wiec w tym roku postawiłam na:



1. NIE schudnę
2. NIE wygram w totka
3. ZOSTANIEMY w tym domu co mieszkamy
4. BĘDĘ najgorszą matką 4ever :P
5. NIE znajdę pracy w zawodzie
6. BĘDĘ samotna i zamknę się w domu


i starczy ;)

Żebym się czasem nie przemęczyła :)

Mam nadzieję,że te postanowienia spełnią się tak, jak spełniły się te zeszłoroczne :)

A Wy macie jakieś postanowienia?


Miłego dnia! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz